به نام پیوند دهنده قلبها

این را تقدیم میکنم به عزیزترین کسم

به نام پیوند دهنده قلبها

این را تقدیم میکنم به عزیزترین کسم

زیبایی های عشق

من ستایشگر زیباییهای شما هستم وحتی بهشت خداوندی را بدون حوریان شما و بدون خوبرویانی که از حریر سفیدو از نور پوششی بر تن می کنند دوست نمیدارم.  

وقتی تازه دیده به عشق گشودم پیش روی خودفرشته ای دیدم که بالهایش چونان پرتو سفید و نرم بود و من در آن سرمای مرگ آفرین زیر پر و بال گرم و نرم او پناه می جستم ولی دریغ و افسوس که چون آرام گرفتم خویشتن را در خانه شیطان یافتم.  

آوارگی را بیشتر می پسندم که در خانه و با نا اهل هم خانه باشم. نااهلی که گرسنه گوشت و پوست و تشنه خون مرا میمکد. 

ولی از وقتی که با تو آشناشدم دنیا برایم زیباتر شد. دیگر از زیر پر و بال آن شیطان در آمده و زیر پر و بال تویار مهربانم جای گرفتم ام.  

زندگی بی تو برایم معنی ومفهومی ندارد و عشق برایم گنگ و بی معنا است. 

تو همیشه در ذهن و فکر و قلب من جای داری زیرا من عاشق شما هستم و ستایشگر زیبائیهای 

شما، چه در چهره چه در رفتار. 

دوستت دارم 

سولماز 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد