به نام پیوند دهنده قلبها

این را تقدیم میکنم به عزیزترین کسم

به نام پیوند دهنده قلبها

این را تقدیم میکنم به عزیزترین کسم

خوش آمد گویی به دوستان

سلام  

از اینکه از وبلاگ من دیدین کردید متشکرم. 

من این وبلاگ رو برای عاشقها درست کردم. به این دلیل چون خودم عاشقم.  

عاشق کسی که تو تمام مراحل زندگی کمکم کرده. 

به من محبت و مهربانی آموخت. به من زندگی آموخت. به من امید داد؛ و آخر سر به من عشق داد و آموخت.  

شاید اگر نبود زندگی برایم مفهومی نداشت. الان فکر می کنم از نو متولد شدم. 

به جز اینکه یک عشق بوده؛ یک دوست خوب بوده.  

این وبلاگ رو به تو تقدیم میکنم.

این را با تمام وجودم میگم دوستت دارم 

سولماز  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پرشیا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.amir-persia.blogsky.com

سلام و امیدوارم عشقتون پایدار باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد